Beoordelingen van Mr. Sushi Ede

Recente recensies

5.0
Michiel
4 augustus 2022

Helaas wederom alles door elkaar geschud geleverd , meer op de deksel dan in de bowl. Ziet er niet uit!

Kiona
4 augustus 2022

Zoals altijd weer heerlijk gegeten met een sushi bowl heb je al een complete maaltijd dus morgen nog een sushi lunch

M
29 juli 2022

Weer super gegeten! Elke keer echt top bezorging en eten!

Susanne
25 juli 2022

Heerlijk gegeten, vond de sojasaus echt niet lekker. Alsof jullie ineens een andere hebben

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

EH
23 juli 2022

Heerlijke crunchy box en alles smaakte uitstekend. Gratis roll bij onze bestelling!

A.
21 juli 2022

Altijd goede sushi, bezorging prima

Rob
17 juli 2022
Hanneke
15 juli 2022

Het was weer super! Heerlijke sushi en de bezorging was weer top!

Demi Verkuijl
14 juli 2022

top!

BM
10 juli 2022

Bezorging was veel sneller dan verwacht, prima kwaliteit!

Geensen
6 juli 2022

Nog nooit zo'n lekkere sushi en poke bowl gegeten!

M
5 juli 2022

Mega snelle bezorging! En super lekker gegeten!!

P
4 juli 2022

Was weer heerlijk. Bezorging snel, maar deze keer voor het eerst het tweede deel van de bestelling vergeten af te geven. Dit was echter binnen 5 min. gecorrigeerd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanny
30 juni 2022

Prima, heerlijk gegeten 👍

Hester Israel
28 juni 2022

Geweldig!

Roen
25 juni 2022

Op tijd, lekker en mooi verpakt !

Hoekstra
20 juni 2022
Bella
20 juni 2022
Siska
19 juni 2022

Snelle levering en heerlijke sushi 🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Victoria
18 juni 2022

Beste sushi in Ede!

Carla Stuurman
18 juni 2022

Heerlijk!

M&B
15 juni 2022

Altijd heerlijk vers en de bestelling is altijd volledig! De beste van Ede.

Ronald Essenstam
12 juni 2022

Chrispyrols (warm) zaten bij de onverwarmde sushi.

Saskia
12 juni 2022

Prima op tijd klaar, het smaakte heerlijk! De kosten voor de plastic tas - die van papier bleek te zijn - vonden we wel jammer.

Michiel
10 juni 2022

Na klacht prima opgepakt ! Top

Louise
9 juni 2022

Heerlijke pokebowl en snelle bezorging

Michiel
6 juni 2022

Alsof er weer een vrachtwagen over heen gereden is ? Diverse malen is het zo afgeleverd. Bezorgen neemt waarschijnlijk een paar stoeprandje mee , er jammer , ziet er niet uit! Bestel best wel vaak voor de goede kwaliteit , denk er nu over om verder te kijken .

Andries van der Lugt
3 juni 2022

Er miste een gedeelte van de bestelling. Veel gefrituurde stukken door de sushi

M & K
2 juni 2022

De meeste sushi was lekker. Behalve de zalm sushi, de zalm was erg geurig en had een nare smaak. Na een halfuurtje het eten op te hebben beide misselijk geworden en buikpijn gekregen. (de sushi was het enige wat we hetzelfde hadden gegeten, dus moest daarvan komen) Na gebeld te hebben om dit door te geven kregen we als reactie “het is vers, ik heb het zelf gesneden” en “ik eet geen sushi dus weet het niet, misschien door de warme rijst” ???!! Erg vreemd.. we gaven aan geen korting te willen op een volgende bestelling of dan een paar gratis rolls maar wilden alleen waarschuwen voor andere klanten, hierop was de reactie “we hebben heel veel bestellingen”…. Baal nog meer van de reactie dan de slechte zalm sushi.

R
29 mei 2022

Verkeerd bezorgde bestelling, ruim uur later werd de juiste bestelling bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Louise
28 mei 2022

Snelle bezorging. Heerlijke pokebowl

Rosanne luimes
27 mei 2022

Er was een pittige instagram special sushi, deze bleek helemaal niet pittig. Er was dan ook geen peper te vinden in of op de sushi. Wel erg lekker trouwens!

Petra
27 mei 2022

Voorheen altijd bij een ander sushi gehaald maar kwaliteit liep erg terug....Ben heel blij dat ik nu hier mijn sushi heb besteld...Zeer tevreden en erg vriendelijk personeel dus jullie hebben er een fan bij....Toppie

Sebastiaan
26 mei 2022

Snelle levering en weer was het heerlijk. Met het hele gezin lekker zitten eten. Namens ons bedankt

U
19 mei 2022

Lekkerste uit Ede

Marijn
17 mei 2022

Altijd vers en erg lekker!

Jasmira
14 mei 2022
Sophie
14 mei 2022

Lekkere sushi’s en top service. Ik had gisteren iets niet goed in mijn bestelling ingevuld, maar Mr Sushi EDE heeft dit perfect voor mij opgelost! Bedankt!

Ellen
13 mei 2022
Mila
12 mei 2022

Lekker warm aangekomen en ze waren zoals altijd heerlijk.

Antje
11 mei 2022
M
10 mei 2022

Heerlijk gegeten en bezorging op tijd!

W.van Holland
8 mei 2022

Geen eetstokjes erbij( vergeten blijkbaar) Pokebowl erg weinig tonijn helaas. Verder dik tevreden.

Sebas
7 mei 2022

Heerlijk gegeten Bezorger was op tijd en zeer beleefd

Davita van Elten
1 mei 2022

De sushi was lekker, totdat ik een zwarte haar in een stukje sushi aantrof. Grote afknapper helaas!

Steph
30 april 2022

Best sushi in town!!! Delivery always on time, friendly and polite. Can only recommend.

Wessel
29 april 2022
Floris
28 april 2022

Verrast door wat leek een 10-jarige bezorger aan de deur (begeleid door een iets oudere jongen)

Andrea
27 april 2022

Heel erg lekker!

Kim
25 april 2022

De lekkerste, meest verse en smaakvolle sushi die ik ooit heb gehad in Nederland. Bedankt!

Michiel
23 april 2022

4 x pokebowl besteld . Zag er weer niet uit! Waarschijnlijk heeft de bezorger weer een stoeprandje meegenomen . Zat meer op de deksel dan in het bakje !

Tom
22 april 2022

Gevraagd voor een bezorging om 20:30 en exact 20:30 werd er geklopt. Genoten van de heerlijke sushi!

Karin Schipper
19 april 2022
Simone
18 april 2022

Het was wederom HEERLIJK

Jan
15 april 2022

de yakaturi spiesjes waren niet goed.

Berends
10 april 2022

Bezorging duurt altijd erg lang! Maar de sushi was weer heerlijk zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marleen
9 april 2022

Heerlijke sushi, snel bezorgd en vriendelijke bezorger! Top service

Stephanie
9 april 2022

De sushi is hier altijd top!!!

Louise
6 april 2022

Altijd lekker en vers! Constante kwaliteit. Bezorging ook weer prima op tijd!

Jansen
4 april 2022

Het smaakt goed en is bezorgd op de afgesproken tijd?

Ria
2 april 2022

We bestellen elke week bij Mr Sushi. Gemiddeld is het prima, maar de kwaliteit is niet constant. De Karaage, eerst lekker voor de kinderen wordt steeds pittiger, De Edamame lijken soms niet helemaal vers meer en zijn dan te lang gekookt (zodat het er uit halen moeilijk gaat, want de schil komt deels los). En dat is al een paar weken. En nu hadden we 3 bakjes Sashimi besteld, kregen we zeker voor de helft opgerolde zalm, maar vooral tonijn plakjes die heel dun waren (voor op de rijst te leggen), ipv mooie plakken. Met in de afgelopen tijd 2 prijsverhogingen (welke we goed snappen), maar voor ons idee ook minder kwaliteit vinden wij dit erg jammer. We bestellen niet altijd op een vaste dag, en er zijn ook verschillende koks, want dat zien we hoe het er uit ziet/ingepakt is. Meestal zijn we tevreden en het hoeft ook niet altijd perfect, maar gisteren was het echt teleurstellend.

LC
1 april 2022

Héérlijk gegeten! Prima kwaliteit, nette bezorger.

Mila
1 april 2022

Vandaag viel het helaas mee. De rol viel uit elkaar sommige waren half gevuld en droog. Dit ben ik niet van ze gewend. Was altijd vers en goed gevuld.

Wijnands
31 maart 2022
Tiggelaven
26 maart 2022

Was heerlijk en snel bezorgd

Myrthe
26 maart 2022

ZO ONWIJS SNEL EN LEKKER ALTIJD! Heel blij met jullie in Ede!

Anita
23 maart 2022
Willeke Beshay
23 maart 2022

Het was weer super lekker

Piet
19 maart 2022

Heerlijk en zeer snel bezorgd. Top!

D
18 maart 2022

Bezorging veel sneller dan verwacht, mooi op temperatuur en extra gyoza! dank jullie wel ^^

Christa van Milligen
18 maart 2022

Eten was weer heerlijk en het eten was sneller dan verwacht!

M
15 maart 2022

Heerlijk!!

Dana
13 maart 2022

Pokebowl zalm en ik waren echt super lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mimi
13 maart 2022
Julieta
6 maart 2022

Lekkerste Sushi in Ede

Anoniem
4 maart 2022
Mirel
28 februari 2022
Bart
27 februari 2022

Het was weer heerlijk!

Mies
26 februari 2022

Altijd lekkere sushi. Niets op aan te merken! Wel raar dat voor i-Deal €0,25 transactie kosten worden berekend. Dit wordt vooraf niet bekend gemaakt. (Mag toch niet?) Creditcard is weer gratis en contant afrekenen bij afhalen is niet meer mogelijk. Dus voor mensen zonder creditcard is er geen gratis alternatief meer. Maak hier melding van bij de betaalkeuze.

Petra S
26 februari 2022

Bestellen hier al geruime tijd. Zeer tevreden over de kwaliteit en de bezorging. Ook als er iets niet helemaal goed gaat wordt het goed opgelost.

Hanneke
25 februari 2022

Zoals altijd was de sushi heerlijk! Bezorging was ook perfect.

Berends
22 februari 2022

Heerlijk, zoals altijd!!

Lubberding
20 februari 2022

Het was weer heerlijk!

Mackaay
20 februari 2022

Was prima verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Methorst
20 februari 2022
Willeke Beshay
19 februari 2022
Jol
19 februari 2022

Heerlijk gegeten!

van laarhoven
19 februari 2022

Kwaliteit was heerlijk.Jammer dat de bestelling een kwartier te vroeg was terwijl ik een tijd had aangegeven.( omdat we dan pas thuis zouden zijn).

Jess
17 februari 2022

Super! Heerlijk!

Annemieke
16 februari 2022

Super, netjes verpakt, heerlijk gegeten, en een vriendelijke bezorger

Ilona
15 februari 2022

Eten is goed. Warme eten was koud ivm dat de bestelling mega laat was. Omdat ik een ander huisnummer door wilde geven moest ik eerst minimaal 20 keer bellen. Toen nam er eindelijk iemand aan. Ik was toen al ander half uur verder. Hij gaf aan dat hij de bezorger zou bellen en hing op met een doei. Er kan niet eens een sorry vanaf. Omdat die jongen aan de telefoon niet luisterde Wist de bezorger nog niet waar hij moest zijn. Die mij dus persoonlijk belde. Na meer dan 2 uur wachten had ik eindelijk mijn bestelling. Volgende keer bestel ik wel ergens anders. Beetje jammer dit.

Susanne
14 februari 2022

Bezorging helaas te laat. Probeerde te bellen maar niemand nam op.

Erik van Aalst
14 februari 2022

Ons vaste sushi adres, en dat blijft! Helaas viel alleen de kwaliteit deze keer wat tegen.

Ruben
14 februari 2022

Het kwam 45 later aan dan was aangegeven. En het was veel minder ver gebakken als de andere keren dat we hebben besteld. Hel was deze keer niet super

Lisa Froger
14 februari 2022

We hebben 2,5 uur moeten wachten op ons eten.

Kelly
13 februari 2022
Wijnands
13 februari 2022
Frank
13 februari 2022

Wederom heerlijke sushi ! Bezorging weer stipt op tijd

Anoniem
13 februari 2022

Lekker en vers

Claudia
6 februari 2022
TenH
6 februari 2022

Sushi was erg lekker. -1 ster voor het rekenen van 0.25€ transactie kosten bij betalen met iDeal

A
5 februari 2022

Super lekker! En binnen 15 min bezorgd.

Bijl
5 februari 2022

Heerlijke poke bowl!!

M
4 februari 2022

Altijd top, al jaren!

Hanno
31 januari 2022

Super snelle bezorging en rijk gevulde pokebowls!

Ria
30 januari 2022
Marieke
29 januari 2022

Too be honest, not bad at all, de flamed box was echt nice

Elly
29 januari 2022
Katherine
29 januari 2022

Super kwaliteit voor een niet al te hoge prijs! Service is ook top :) Ze houden ook rekening met allergieën. Wij bestellen altijd bij Mr. Sushi. Eerst woonden we in een andere woonplaats en daar begon onze liefde voor deze toko. Toen we erachter kwamen dat er ook een filiaal is in Ede, waren we erg enthousiast.

Marianne
28 januari 2022
Thomas
26 januari 2022
Edward
23 januari 2022
Ria
23 januari 2022

Het was weer heerlijk! Om 19:45 besteld, was 10 minuten vroeger. Op zich geen probleem, maar dan zijn we nog net niet klaar met kind naar bed brengen.

Rob
21 januari 2022

Half uur later dan verwacht bezorgd.

Renate
21 januari 2022

Heerlijke sushi, op tijd geleverd en warm.

Daniël
19 januari 2022

Altijd super kwaliteit!

Daisy
18 januari 2022

Heerlijke sushi.. helaas klopte het niet helemaal. We hadden een box waar sushi met zalm, tonijn, krab en kip in moest zitten.. we hadden alleen 2 x kip (wel andere buitenkant) . Dat was wel jammer. Dimsum was ook erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A
16 januari 2022

Alles heel netjes verpakt, precies op tijd, aardige bezorger, heerlijk gegeten!

Lubberding
15 januari 2022
Netty
15 januari 2022

Het was eerder dan geloofd en het was weer heerlijk!

Anoniem
15 januari 2022

Beste service en de lekkerste sushi 😍

Suush
14 januari 2022
Hester
13 januari 2022

Jullie sushi is verre weg de beste sushi van Ede en omstreken, we proeven de liefde! Helaas zat er in de poké bowl van mijn man hele harde avocado deze keer. Dat was erg jammer want er zat geen smaak aan…

J
8 januari 2022
priscilla
8 januari 2022

jammer de sushi was een beetje droog en de sojasaus was erg zoutig

Vermaas
7 januari 2022

Het was weer heerlijk! Tot de volgende keer!

Bas Molmans
7 januari 2022

Wij bestellen heel vaak bij jullie maar dit keer was het ontzettend slecht. De sushi was niet vers, kwam overduidelijk uit de koelkast. De tempura ebi was niet goed gebakken en bij twee rollen was de avocado niet rijp en daardoor heel hard. Al met al zeer teleurstellend. Voor 50 euro verwacht ik wel wat meer dan dit.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Bas! Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@mrsushi.nl met uw klacht? Wij horen het graag!

Tineke van Huis
6 januari 2022

Heerlijke sushi. Je proeft dat het vers is. Volle smaak. Bezorging altijd op tijd en bezorgers zeer vriendelijk!

Elja
3 januari 2022

Lekkere en verse sushi. Snelle bezorging!

Antje De Ruiter Roseboom
3 januari 2022

Altijd lekker, versten op tijd

Wim
3 januari 2022
Laura
2 januari 2021

Rijst plakkerig, sushi was warmig, bezorgen duurde anderhalf uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susanne
2 januari 2021

De Studenten Special Box is echt heerlijk! Makkelijk te delen met een ander. Bezorging was optijd!

Cees van de Blaak
2 januari 2021
Lisanne
29 december 2021

Ik heb 2,5 uur op mijn bestelling moeten wachten, alle warme gerechten waren lauw. Normaal ben ik altijd erg tevreden maar ik vond dit erg teleurstelllen

Berends
24 december 2021

Altijd heerlijke verse sushi!

Alex
23 december 2021

Top

Jeffrey
19 december 2021

Goede smaak en vers. Warme gerechten helaas niet heel warm meer. Er zou bijvoorbeeld aluminiumfolie om verpakt worden om de warmte te behouden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
18 december 2021

Het was er sneller dan vooraf aangegeven en we hebben er lekker van genoten!

Demi
18 december 2021

goeie man

Angela T.
17 december 2021

Heerlijk gegeten. Sushi Sensation Box is een aanrader. Goede mix.

Arvid Krechting
15 december 2021

Was allemaal prima. Wel gek dat je voor een plastic tasje betaalt terwijl het in een papieren zak komt.

Susanne
12 december 2021

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MW
9 december 2021

Heerlijk gegeten!! Afgehaald en bij thuiskomst was al het warme nog goed warm!! (10min rijden)! Alles heerlijk vers

Lubberding
5 december 2021

Het was weer heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stef van de Wiel
5 december 2021

Huisnummer 228 lijkt op huisnummer 22B en dat zorgde voor een half uur latere bezorging en koude mini loempia’s. De sushi was overigens wel heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kelly
4 december 2021
Hanneke
3 december 2021

De sushi was echt heerlijk!!! Goede service en de bezorging uitstekend.

Martijn
3 december 2021

Ik heb 2 uur lang moeten wachten voordat de bestelling eindelijk aan kwam, vervolgens geen tegemoetkoming of iets ontvangen voor het lange wachten. Enorme teleurstelling/afrader.

Erwin
3 december 2021
Waelauruw
2 december 2021
Mw
30 november 2021

Top Sushi en Pokebowls!! Heerlijk!

Peter Rijckaert
28 november 2021

Super lekker en op gewenste tijdstip geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Viola Krop
27 november 2021

Verkeerde straatnaam stonden ze eerst. Toen kwamen ze bij mij en toen alleen sushi en geen loempia's. Gebeld, ze gingen het oplossen (loempia's of geld terug) maar ze waren op dat moment heel druk. Uiteindelijk werd er aangebeld en kregen we ons geld terug van de niet geleverde loempia's.

Ansink
27 november 2021

Besteld om 17:45 ; bezorging pas na 20:00 aan de deur

Lampie
26 november 2021

Lekker en op tijd !

Ria
25 november 2021

Snelle bezorging, eten was weer heerlijk. Alleen de sushibowl was een flink stuk kleiner bakje dan afgelopen weken. De prijs was echter wel nog hetzelfde. Onlangs waren de prijzen al best wat verhoogd. Dat snap ik, want alles wordt duurder, maar ik vond het verschil in formaat toch best wel aanzienlijk. Teleurstellend!

Martin
25 november 2021

Top kwaliteit

Kees
23 november 2021

Crispy sushi hadden in oud vet gelegen. Het was niet te eten

Ria
21 november 2021

Het was weer heerlijk! Altijd precies op tijd bezorgd en goed van kwaliteit, smaak en hoeveelheid.

Demi Verkuijl
20 november 2021

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

M
19 november 2021
Willeke Beshay
18 november 2021
Nathalie Versteeg
14 november 2021

Maki’s smaakten vrij zuur, ook de krab in de california rol was erg overheersend. Heb wel eens betere sushi gehad (ook van jullie). De soft salmon rol, sashimi, zalm Nigeria en fried ebi rol waren wel lekker.

Jansen
7 november 2021

Top sushi!!

Jolanda
7 november 2021

Heerlijk gegeten en op afgesproken tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kaylee
7 november 2021
Laura Van holland
3 november 2021

De poke bowl spicy salmon was weer heerlijk , en lekker snelle levering

Ouafae
2 november 2021

Ik heb heerlijk genoten en mijn sushi inclusief gratis roll was binnen 30 min bezorgd. Ik kan het zeker aanraden.

Mina
2 november 2021

Ik bestel echt super vaak bij jullie maar vandaag viel het echt tegen. Super weinig zalm in de bowl en de smaak viel echt tegen. Viel echt tegen. Bezorging ong een uur, lang voor een dinsdag.

Hanny
31 oktober 2021
Chahrazad
31 oktober 2021

Waroom kan ik niet meer contant betalen?

Mi
31 oktober 2021

Zover ik het kan beoordelen is de poke bowl in maat verkleind en prijs verhoogd. Geen fijne combinatie. Verder bezorging iets te laat.

Elja
30 oktober 2021

Snel bezorgt, eten van goede kwaliteit.

Tikvah Hoogendoorn
29 oktober 2021

Opmerkingen zijn goed opgevolgd, eten was heerlijk, helemaal tevreden. Bezorgtijd klopte ongeveer

Schipper
23 oktober 2021
Blom
21 oktober 2021
Marijn
20 oktober 2021

Verbeterpunten: Keuze geven voor wel/geen tasje bij ophalen. €0,25 extra voor iDeal, maar contant niet meer mogelijk? Dat is niet fair. Maak iDeal dan gratis.

A. de Ruiter
19 oktober 2021

Heerlijk verse pocketboek en snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susanne Wijnsouw
18 oktober 2021

Heerlijk!

de Ligt
17 oktober 2021

Wederom smakelijk gegeten en op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Duijvenvoorde
16 oktober 2021

HEERLIJK, voor herhaling vatbaar.

Saskia
15 oktober 2021
Marco
14 oktober 2021

Super snel en heerlijk!

Fam.Berkhout
10 oktober 2021

service perfect en keurig op tijd.

Petra
8 oktober 2021

We bestellen inmiddels al een half jaar via Mr Sushi. En het kan natuurlijk een keer meezitten, met de bestelling en de bezorging. Kan niet anders zeggen dat ik ALTIJD tevreden ben. Heerlijke poke bowls en de bezorging is snel, netjes en vriendelijk. Een voorbeeld!!

S
5 oktober 2021
Alexandra Kramer
1 oktober 2021

Fantastisch lekker gegeten

Henk Oegema
27 september 2021

Het geleverde was niet in overeenstemming met het bestelde.

Jeroen
25 september 2021

Wederom erg smakelijk, wel wat later bezorgd als we gewend waren.

Cis
25 september 2021

Zoals altijd heerlijk. Tip, geen gebakken ui en lente ui over de sushi strooien. Ivm allergie

Jolanda
25 september 2021

De bestelling stond keurig op tijd klaar en de pokebowls waren erg goed.

Danielle
24 september 2021

Het was heerlijk!

Soraya
23 september 2021

Het was weer heeeeeerlijk!!

EH
18 september 2021

Lekkere sushi gegeten. Vooral de crunchy box vinden we heerlijk!

Willeke Beshay
16 september 2021
CFL
13 september 2021

Bestelling kwam keurig op tijd. Heerlijk gegeten!

Smits
12 september 2021

Het was echt hee heel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
10 september 2021

Was weer heerlijk en Allemaal vers Altijd weer een straf

Jenneke
7 september 2021

Vooral de crispy box is heerlijk! Goede kwaliteit!

Joop
5 september 2021

Ruim op tijd besteld (14:00) In verband met pauze aangegeven om 17:00 te willen ontvangen. En dan om 17:15 moeten bellen waar de bestelling blijft. “Bezorger is met de scooter onderweg”. Om 17:20 naar de buren gelopen. En daar komt de fiets van de bezorger aan. Een half uur te laat. Bestelling van €150. Jammer pauze van medewerkers voorbij. Treurig hoor!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michiel
4 september 2021

Prima kwaliteit , echter wel twee maal wasabi en sojasaus vergeten bij de bestellingvte doen.

Saskia
31 augustus 2021
Saskia
30 augustus 2021

Heerlijk gegeten!! Heerlijke sushi en pokebowl

L.
29 augustus 2021

Hele vriendelijke dame bij de kassa. Lekkere sushi en dum sim, verpakt in een aantrekkelijke "afhaal verpakking" en dat voor een prima prijs.

M van den Top
29 augustus 2021

Ipv een uur ruim anderhalf uur op bestelling moeten wachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lampie
29 augustus 2021

Op tijd en weer erg lekker !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Louise
28 augustus 2021

Zoals altijd weer heerlijk!

Lucienne
27 augustus 2021

Was weer heerlijk. De warme gerechten ook écht warm. Top

Michiel
26 augustus 2021

Deze keer helaas geen sojasaus en wasabi erbij . Wel erg lekker 😋 en lekker snel geleverd

Coretta
25 augustus 2021
Yvon
22 augustus 2021

Opzich prima, maar kreeg geen freeroll (denk misgegaan met bestellen ofzo?) En moest extra betalen voor bezorgen (1.50 op 35 euro terwijl dit in Nijmegen bv gratis is) en voor het gebruik van een plastic tas (terwijl ik een papieren tas kreeg, en voor betalen met Ideal. Beetje gek allemaal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Berenbroek
20 augustus 2021

Zoals altijd weer erg lekker gegeten

Berends
10 augustus 2021

Eten was heerlijk, alles smaakte goed en erg vers!! Bezorging was ook snel.

Jamy
9 augustus 2021

de pokebowl smaakte vers. Alleen zat er echt heel veel saus in en dat was minder lekker. De saus ga ik de volgende keer apart vragen

Rosalie
8 augustus 2021

Onze vaste adres! Echt top sushi en service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia
8 augustus 2021
Claudia
6 augustus 2021
Alexandra Kramer
6 augustus 2021

We hebben super lekker gegeten en het was zeer snel afgeleverd.

Faar
1 augustus 2021

Verse sushi, lekker en snel bezorgd. Aardige bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.
28 juli 2021

Heerlijk sushi gegeten en was mooi op tijd

Maria
25 juli 2021

De sushi was uitermate goed! Mijn familie en ik hebben onwijs genoten. De warme gerechten waren nog op een goede temperatuur en er werd meer dan genoeg soya saus geleverd! Je betaalt er wel wat voor, maar dat is het dan ook zeker waard! Tot de volgende keer!

Henk Oegema
25 juli 2021

In een woord: Uitstekend.

Dianne Schenkhuizen
21 juli 2021

Op tijd, heel erg lekker en perfect op tijd bezorgd!

Sabine
20 juli 2021

Heerlijk en snel

Simone
20 juli 2021

Grote portie (poké bowl), erg lekker van smaak, stond netjes op afgesproken tijd klaar (afgehaald)

Ed
19 juli 2021

Wij hadden een Poke Bowl en dat was verrassend lekker. De levering was stipt op tijd! Het is iets duurder en €0,15 rekenen voor een plastic tasje terwijl het in een papieren zak zit, klopt niet helemaal, maar voor de rest prima in orde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rebecca
18 juli 2021

Super snel bezorgd en alles lekker vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

René
18 juli 2021

Prima kwaliteit en op tijd gereed om af te halen.

An
18 juli 2021

Sneller dan voorspeld en lekker!

Christianne
18 juli 2021

Bezorging was er al in 15 minuten ipv 60, zoals de email aangaf. Eten was heerlijk, bezorger erg beleefd en vriendelijk. Goed bezig! Tot de volgende keer.

Anoniem
16 juli 2021
Claudia
12 juli 2021
Bas Derks
11 juli 2021

We zijn altijd supertevreden, maar er zat nu plastic in de sushi…

Dennis
11 juli 2021

Heerlijke sushi. Top. Ook mooi binnen de verwachtte tijd geleverd. Aanrader.

Marijn
9 juli 2021

Nu voor de 3e keer afgehaald en ook nu was alles prima. Vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Annet
9 juli 2021
Claudia
7 juli 2021
Charlotte
6 juli 2021

Ontzettend lekkere, versie sushi! Veel keus en de allervriendelijkste bezorgers!!

Hogendoorn
6 juli 2021

Het was niet goedkoop, zeker met een paar grote eters in het gezin. Maar wel bere- lekker! Wat een tractatie!

Christianne
4 juli 2021

Bij sommige rollen was de rijst iets onderkookt en hard. De sashimi had een raar geurtje en een niet te plaatsen nasmaak. Bezorger was prima, maar geen rekening gehouden met verzoeken omtrent verpakkingen. Jammer. Ik ben beter gewend van jullie.

Kelly
4 juli 2021

Lekkere en verse sushi. Op tijd. Goede service!

Uyterwaal
3 juli 2021

Was echt heerlijk! Optijd en prachtig om te zien...

Jozé
1 juli 2021

Heerlijk vers eten, keurig binnen de tijd brzotgd

Anita
29 juni 2021

Heerlijke sushi en altijd op tijd geleverd!

Lampie
27 juni 2021

Weer perfect op tijd, ook op deze oranje avond en wederom erg lekker !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia
23 juni 2021
Erik
21 juni 2021
Henk Oegema
21 juni 2021

Uitstekend.

Lya Schimmel
20 juni 2021

Keurig op tijd klaar, toen ik het kwam ophalen

Kim
19 juni 2021

Vers en smaakvol, precies op tijd geleverd

Ria
19 juni 2021

Was weer heerlijk en heel snel bezorgd! Top

Jolanda van Dijk
18 juni 2021

Super lekker eten en snel bezorgd

Ellen
12 juni 2021

De Pokebowl was super lekker!! Op de afgesproken tijd. Voor 2 onverwachte eters ook nog bijbesteld. Die bestelling was er ook heel snel! Voor herhaling vatbaar!

Berends
12 juni 2021

Sushi was echt heerlijk!! Ook veel keuze kwa sushi als je zwanger bent, ideaal!!

AK
11 juni 2021

Fantastische sushi!! Heel moeilijk om vegan & glutenvrije sushi te vinden maar hier hebben ze meer dan voldoende keus. En het was van zeer hoge kwaliteit. Een aanrader!

Kersbergen
6 juni 2021

Prima service en kwaliteit!

Willeke Beshay
5 juni 2021
Alex
4 juni 2021

Prima sushi en vlotte bezorging.

Kiona
4 juni 2021

Altijd weer lekker om bij jullie shushi te bestellen.

Jan
31 mei 2021

Heerlijke Sushi en ruim op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Methorst
29 mei 2021

Zeker een van de beste sushi’ van ede

Mirjam
29 mei 2021

Supersnel geleverd en ook nog goede kwaliteit. Top!

Ria
27 mei 2021

Zoals altijd heerlijk. Helaas maar 1 bakje sojasaus voor 3 personen en zelf geen sojasaus in huis. Na een belletje werdt er een bakje nagestuurd. Fijne service!

Mvdkolk
27 mei 2021

Lekker sushi en netjes op tijd geleverd. Zeker een aanrader!

Laura
25 mei 2021

Heerlijk Mr. Sushi laten bezorgen , geen zin in koken .

Hanno
24 mei 2021
Marjolein
24 mei 2021

Goede kwaliteit Makkelijk bestellen en afhalen

Mandy
24 mei 2021

Super lekker altijd! Goede en snelle service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corina
23 mei 2021

Heerlijk gegeten. We bestellen hier altijd en altijd hetzelfde. Deze keer was echt de allerbeste!

Lammertink
20 mei 2021

😀Slade was niet compleet. Uitjes ontbraken

Charlotte
19 mei 2021

Lekkere sushi, stond op tijd klaar, we hebben genoten

IZ
18 mei 2021

Bij de bestelling zat geen zeewier en geen soja. Beetje jammer.

Noa
17 mei 2021

Lekkere sushi en hele snelle bezorging!

Amelia
16 mei 2021

Het is heerlijk en super snel geleverd...Top services

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jojo
15 mei 2021

Zeer lekkere sushi

Cindy
15 mei 2021

Heerlijke sushi en enorm snelle bezorging.

Jeroen
10 mei 2021

Wederom op tijd en erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
9 mei 2021

In de bestelde box zat niet alles wat er in hoorde te zitten sommige dingen miste en of zat er helemaal niet in maar een andere rol Op de foto ziet het er heel anders uit dan hoe wij het kregen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
8 mei 2021

Heerlijk gegeten

Kelly Van Gelder
8 mei 2021
Albert
8 mei 2021

Bestelling was prima op tijd klaar om afgehaald te worden. Heerlijk gegeten. Spicy tuna was super en de sashimi ook.

Sylvie Bulham
7 mei 2021

Was erg lekker, maar heel vervelend dat er geen wasibi bij zat, is onmisbaar bij de sushi

anoniem
2 mei 2021

Bestelling ging gemakkelijk en goed; de bestelling stond klaar toen we deze kwamen halen en het was heerlijke sushi. Super tevreden!!!

Peter
2 mei 2021

Super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.